SÅ UNDEBART!!

Imon blir det en runda på stan medans älskling är i skolan
eftersom han slutar så sent ;) så det blir ju toppen!
Sen idag har jag äntligen beställt älsklings och min sak,
jag är överlycklig för det, + ÅÅÅÅHE JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER
att jag har världens bästa pojkvän i hela världen.♥
- hemlis, det är sånt som märks!

SÅ JAG ÄR BARA SÅ GLAD !!!
¨
på söndag är det allahjärtans dag,
så det blir en mysig och undebar
dag, nog den bästa söndagen
hela mitt liv. <3

Sen blir det att skicka efter nytt löshår någon gång nu ockå
denna eller nästa månad ;)



Imorgon blir det en mysig kväll hos älskling, '
11 undebar dagar kvar babe ;)

Älskar dig,
 Anton Henning Emanuel Jonsson.
20/2-2008


Kommentarer
Postat av: Johanna

har en gissning om varför du är så glad sööötnos <3

2010-02-11 @ 09:16:03
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0