om 4 månader så drar jag iväg..

Har nu precis varit och duschat, och pratat med älskling i telefon.
Och nu tagit mina piller, så ska äta om en halvtimme ungefär.
Idag när jag kommer hem till pojken, blir det nog att vi
ska fixa färdigt hans rum, men att börja måla & tapetsera.

Senare så ska han och jag dra till jacktkojjan och grilla, mysss :)
Så det kommer komma bilder på det senare ikväll tror jag,
vi har ett mål att rummet ska bli klart idag, eller imon morgon.


Jag får panik, för jag måsta skicka efter nytt löshår nu,
tror jag ska skicka efter ifrån rapunzel :)
Och sen imon blir det att färga hela mitt hår, så jag blir blond :)
Jag fattar inte vf jag blir så jävla GUL jämt i håret,
det gör mig så irreterande..

Sen i helgen blir det att åka skidor med emil & johanna, i think!
Och det är ett rekord, jag drack ingen alkohol i helgen som va,
och kommer nog inte göra det denna helgen heller, :) fan.
detta går ju susen.

Men mamma kommer nog hem snart,
så kanske blir att vi går ut och går innan,
jag åker här ifrån.  :)

Ska boka tid för tatueringen också nu :)





Imon blir det nog också att
jag kommer klädhängare,
såna som jag ville ha :)



YEHA! :'DD


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du åkt, eller ska ni åka pulka/sjärtlapp/bobb idag? :)

2010-02-24 @ 13:54:52
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0