Hoppas drömmarna aldrig blir sanna'

Godmorgon ;)

Uppe med tuppen som sagt, nej men jag har kommit in i en sån svacka att jag
börjar drömma massa skit, och jag hatar verkligen det.
Och det är inte något roligt, utan det är bara hemska saker. :/

Men i alla fall så blir det en morgon dusch nu,
 och sen en god frukorst som väntar :)
Blir senare att ta bussen till älskling,
som går vid 12.45, så det är ju en stund kvar
tills det..

OCH MIN MOBIL ÄR DÖD,
OCH JAG HAR LADDAREN HOS ANTON :'(
Kan dagen stata bra eller?

Och jag har inte alls några nya bilder,
för har ju inte haft min mobil eller laddat
kameran, hara bara inte orkat,
men full igång nu igen ;)

Imon blir det ikéa med antons mamma, och han och jag :)
Det blir nog en trevlig kväll. .  

Mer uppdatering kommer senare.

puss©

Kommentarer
Postat av: Anja - Mamma till Mathilda

ikeaaaaa :D <3

2010-02-24 @ 12:02:41
URL: http://anjakohlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0