Elmia

Är nu hem kommen ifrån Elmia, va en lång dag.
Blev mycket strul på morgonen så kom inte iväg förens vid 8 ungefär,
men vi levde för det, va faktis kul för en gång skull på Elmia,
Gick där inne rätt så länge, träffade många som man inte hade
sett på miljoner år ungefär, as kul.
Träffade sola där också, det va också verkligen skit kul
för det va ju ett tag sen man såg den lilla skiten. .
Och hans pappa då, "Robert Solstad" hade ställt ut en
bil som jag verkligen tyckte om, SKIT snygg. .

Blev sen att vi drog till biltema och köpte en massa grejor,
och sen vidare till A6, och jag såklart va bara tvungen att handla..
Så det blev faktis en del grejor jag fick med mig. .

Men det bästa köpet på riktigt länge va min "Eddie Meduza" tröja,
så FETT snygg, lovar er att kan lägg upp bilder på den.

Sen blev det mycket mera

Är nu verkligen hur trött som helst,
så det blir att älskling och jag ska krypa ner
och kolla på en film vi hyrde, och sen lägga oss.
Blir påskmat hos antons mormor imon, så gott.

Va först meningen att vi skulle åka till min mormor,
men tyvärr är hon sjuk, och det är verkligen jätte tråkigt,
för jag ville verkligen träffa min älskade mormor,


En del bilder sen elmia :








Kommentarer
Postat av: linnnna

jag har köpt den på vila :)))

Börja blogga igen då SNYGGING! ;)



Missu!

2010-04-25 @ 15:33:42
URL: http://rockerkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0