.

ååhe. . MINA NAGLAR .

Jag måste verkligen fixa dem denna veckan nu. Sen hoppas

 jag att mina linser kommer imon,

 och mitt nya löshår kommer denna veckan också.

Så  blir allt skit perfekt,

förutom jag vill ha kläääder, :(

Men jag får lösa det något sätt,

 det blir nog ändå kalmar

 på tisdag tror jag för anton och jag, har som sagt

1år & 8 månader, skiit vad tiden går snabbt.

Men jag hoppas det håller många år till,

T Ä N K
, vi har snart varit tillsammans i 2 hela år.

Imon blir det att var hos mamma,

 ska va hos henne nu hela veckan sen är det helg,

 då är det folkrace tävling på lördagen, och sen veckan

efter så är det HÖSTLOV,

 och då ska jag göra halkan,

 och jag kommer typ dö. HAHA. :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0