jag ville verkligen detta.

TJAAAAAA! ;)

Idag så har det inte blivit så mycket gjort eftersom jag
inte åke tills mamma idag på praktiken, för jag mådde
så dåligt och då handlar det inte om BAKIS, utan allmänt.
För igår kännde jag inte alla för att gå ut, men det blev så
i alla fall för anton ville verkligen det, och jag hängde då med.
VA AS TRÅKIGT, men vi satt själva på KM till 10, sen begav
vi oss till BISTROBAR, va as kul massa kareoke och sådant.
Sen åkte vi hem Hendrik hem,  så ingen lyckad dag igår!

Idag så så sov jag dryg till 11, mådde dåligt när jag vaknade,
men gjorde sen korvsråganof & ris, det är verkligen gott!
Sen har jag sovit en hel del, och suttid vid datorn.

IKVÄLL VA DET MENINGEN ATT VI SKULLE TILL BLACKJACK!
- men tyvärr blir det inte, åhe vad ledsen jag blir.
För jag ville verligen gå på det,

Men nu i stället ska jag och älskling hyra film, och mysa!
Älskar dig mest baby. <3

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0