ANNEBANNE <3.

Ojsan, det blir inte uppdatering tills nu, sorry!

Men som sagt vi kom hem jätte sent igår,
av att Henke, jag & Bannez och älskling
va på bio, och kollade på BRÖLLOPSFOTOGRAFEN
Den va faktis sjukt bra så rekomenderar denna filmen, :)



Idag blev det att jag gick upp vid halv 6, för anton jobbar nu i rugstorp
nu ända till jul, så blev att han körde mig till Ålem, & där fick jag vänta i hela 15 min,:(

Men sen blev det att skolan slutade, pust. :)
Idag på fotolektionen så blev det allt många fotton,
och det blev bland annat bra bilder också. :)
Som kommer upp senare,

Blev att jag sover hos anne i natt, :-)
kom hem till henne efter en lång bussfärd.
HELT SLUT VA JAG, men vi åt lite,
och sen blev det att mamma ringde och då
skulle vi gå bort till henne och äta lite glass,
mumisgt, sen duschade jag och sen begav
vi oss hem till anne, så nu sitter jag här,
och är döds trött, vill inte att klockan ringer imon.
Men måste till skolan, så ska gå upp vid halv 6 imon
också, sen på onsdagen börjar vid vid kvart över 12.
FAN VAD SKÖNT :DD'

Men alla bilder kommer på mig & nadia imon
& sen på älsklings anne och mig imon också.
För orkar inte vänta på att den ska ladda upp bilden.
för är så sjukt trött så kommer somna på 2 sekunder,
så ska kolla på film och mys med henne,
det va verkligen inte igår . .





& JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE POJKVÄN MEST I VÄRLDEN!
- du är bäst älskling.


puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0