You remember that,'

Igår va det toppen, åkte till mamma
med bussen, och vi åt JÄTTE god
mat, som hon hade gjort, potatisgratäng
och kyckling, det va super duper gott, : )
Sen så blev det ner till salongen och
färgade håret, luggen är nu inte blond längre,
hela håret svart med lila slingor i, blev super
nöjd,  ( bilder kommer ) . 


Sen blev det övningsköra lite, sen hem och vänta på att anton
skulle komma, men pappa och jag betsämde oss för att åka
och handla, så det blev  varma mackor och massa mys
med min anton, på vår 14 månaders dag, toppen!
Kollade på 2 Bond filmer med, jag bara ÄLSKAR  " James Bond "
filmerna, : D Sen åkte min fis hem vid 10, inte alls glad över det,
saknar honom jätte mycket, en hel vecka med dig på lovet,
är undebart och sen nu typ inget alls, känns förjävligt.
Men jag hoppas min fis kan sova hos mig imon, ( onsdag )

Vaknade vid halv 11, och nu blir det att göra sig frukorst,
varma mackor ropar på mig känns det som, : )
Sen blir det nog diska, film och stärda lite,
sen nog vara duktig och göra hemgjorda köttbullar tror jag,
sen vid 5 blir det stallet troligtvis. : D
och imon blir det skolan.

Imorgon
- skola
-stallet
- anton (?)


Nu skriker fruuuuuuuuuukorsten efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0