Så jävla undebart bra det gick,'

Det finns nog inget bättre än att en häst gör en glad,
min dag idag va hur toppen som helst,  fina Lottis va hur
J Ä V L A  bra som  helst idag i dressyren.
Blev verkligen chockad, men hon va så jävla bra
att jag inte vet vad jag skulle göra, jag va hur glad som helst,
och så har söta lilla Hanna varit på börjes också.
Köpt massa fint, blev bland annat schabrak, flughuva,
benskydd, bostar, flugsavlva, och massa annat.
Det va jätte bra, och hur fin som helst blev lottisen.
Måste nu börja åka till ridhuset med,
Hoppning är ju en framgång nu.  : ))
så jag hoppas verkligen på det bästa för Lottisen.

Den fina hästen, - jagälskardig.


Blev stallet precis när man kom hem, så man va där hela dagen.
Kom hem runt 8, åt kvällsmat, det blev mackor.
Sen tvättat och lite. sen nyss duschat nu.
Så nu vänter bara min älskade säng på mig.

& ett litet gulligt samtal från fisen.

Blev tyvärr ingen Moa imorgon, hon ska gå på stan.
Så det blie ridingen imorgon i stället.
Och förhopnngvis vara med 'örnåslina' på onsdag,
undebart, riktigt länge sedan.

Och torsdag VALBORG, vafan händet dåååååå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0