Du vet varför jag lever, - för dig,'

Det påstogs att man va ledig idag från skolan, sov hos Nettis inatt.
Det va roligt, va uppe rätt länge med Alexander och Sammy, ( tycker synd om honom).
Vaknade vid halv 10 och va hur pigg som helst, men sen blev det att jag
ville sova ännu mera, så jag låg kvar i sängen  och sov till 11,
sen gick jag upp och skulle väcka Mucki, och hans söta mormor va där.
Hon är allt bara för söt, sen stekte Mucken hamburgare och så åt oss två.
Så det blev mumsig frukorst, .
Funderade på att sola idag, men va ingen fint väder för det.
fyfan , men det är undebart till sol egentligen, :'D


Har bara en massa panik nu, måste hem och rida och så.
Får inte missa denna bussen. .
Men och Alex lyfter på sitt FETA asel och hämtar moppen
så han kan köra mig till stationen. För har hur mycket
packning som helst. 
Blir nog en ridtur i skogen tror jag.
om det är bra och så. 
Måste också börja med hoppningen,
och hoppas det går bra!


Imorgon:
- Skola
- Moa
<3
- Sola
-Stallet
(?)



Uppdatering kommer sen ikväll om dagen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0