D o n k e n,'

Är i skolan idag, fick reda på nu att
man slutar om 20 minuter. så jävla gutt.

Så anton kommer till skolan nu  när som,
sn blir det donken, mums. Länge sedan nu.
& verkligen hur skänt som helst att se alla
i klassen med,  :'D
Sen blir det hem,   och upp till stallet och
longera  pollan, och sen mys med anton,
om allt går bra som sagt i mellan oss.

Jag älskar dig glöm aldrig det.


Har ett stort jävla projektarbete i datakundskap.
FYFAN, as stort. så den som vill kan ju
jätte gärna göra det, betallt får man!  HEJ!

ps. anne är ett tjurhuvud idag,
min älskling.<3

Kommentarer
Postat av: louise

det är riktigt tungt just nu! det händer väl inget speciellt.. det är nära vänner till oss men jag kommer aldrig mer kunna träffa dem tråkigt men sant.. vi får ju tillbaka försäkringen på henne & allt sånt där.. men jag hade hellre velat ha min häst än dem där jävla pengar! så känns det just nu

2009-04-22 @ 12:39:19
URL: http://ernerhaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0