14 månader,'


     

Detta är världens bästa pojkvän som finns i hela världen.
Nu idag har jag och han varit tillsammans i hela 14 månader,
och jag älskar bara honom mer och mera för varje dag,
Vi har verkligen en extrem kärlek till varandra, som är hur bra som helst.
Det finns nog ingen snällare person jag känner en honom.
& jag har aldrig varit så hära kär i någon annan, jag hoppas
som sagt verkligen att det är vi, och det kommer hålla
i många år till.
Och det är bara en härlig bonus, att han är så
snygg, söt, vacker, & världens finaste.

Från 20/2 - 2oo8
till föralltid.



Jag älskar dig Anton Henning Emanuel Jonsson. ♥



Idag blir det nu att jag åkre till mamms,och färgar mig och klipper mig, : )
Senare blir det hem och  stärda ännu mer, har hur mycket kläder
som helst i mitt rum, efter en hel undebar vecka hos min pojkvän.
Senare blir det äta fin middag hos min mammi, och sen hem
och hitta på något mysigt med älskling eftersom vi har 14 månader.
Får kanske bli stallet imon med.


Det va verkligen kul och se min pappa igår,
har inte sett honom på en vecka typ.
Men det va kul och träffa honom igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0