Min fina pojk.

Jag kan känna mig så hemskt ensam ibland så hela min kropp ryser.

Men som sagt det är verkligen tur att jag har en
sån vacker pojkvän som anton jonsson,
jag trivs så undebat bra med dig i mitt liv,
du gör mig så lycklig, du är verkligen
hela mitt hjärta, utan dig skulle jag aldrig kunna leva.
Du är luften jag andas in i mina lungor älskling.
Snart 2 hela år med dig tiden går snabbt, och
jag funderar inte en sekund på att lämna dig,
och hoppas  verkligen inte du vill det heller.
Mina ord för dig är så obeskrivliga.

När jag såg dig första gången, så blev jag helt knä svag.
Jag kunde inte ens stå på mina ben.
När jag kysste dig för första gången, så va jag i en helt
annan värld, jag trodde inte det va sant.
 Jag mådde så j*vla bra.
Jag vill ha dig hela mitt liv.

Den dagen inne på mammas salong och hon frågade om
vi nu va tilsammans och vi bara kollade på varandra
och jag blev helt röd i ansiktet och helt varm i kroppen.
Se kommer ett svar, och du sa JA!
Jag trodde det inte va sant, mitt hjärta stannde i många sekunder,
kunde inte ens andas den dagen,!
20/2-2008

Jag mår så bra med dig vid min sida,
jag vill ha dig i min närhet hela tiden.
Men visst, vi kanske är hela tiden.
Även fall vi bråkar & inte har det bra
i vissa tillfällen, så kommer jag alltid att älska dig.
Du är liksom min, ingen annans.
Det ska vara du & jag hela livet!
Om vi har klarat 2år snart så klarar
vi 50år till!

Du är en sån vacker person med så fin insida,
det finns ingen kille i hela världen som har så fin
insida som dig.

Jag skulle kunna dö för dig skull anton,
jag har aldrig varit så kär i hela mitt liv!

När du skriver såna gulliga sms till mig hur mycket jag betyder för dig,
så blir jag så tårögd, jag blir så varm i hela kroppen.
För jag tycker lika mycket om dig fats 999999 gåger mera en vad du tycker om mig. :)
Jag skulle verkligen kunna sitta här hela dagen
och skriva hur mycket jag vill.
Men jag har så ont i mina fingrar, :)

Men du ska verligen veta att jag älskar dig så otroligt mycket,
och att det ska alltid vara du och jag.
Det finns så många minnen mellan dig och mig,
som aldrig kommer suddas ut, så många bilder
som aldrig kommer tas bort!

Jag önskar oss en resa & en förloving.
Vid 2:års dagen.

20/2-2008 till föralltid!




Kommentarer
Postat av: Anton

älskling du är så söt.

du vet hur mycket jag älskar dig också.

alltid du & jag snygging. <3<3

2009-11-07 @ 15:37:28
Postat av: patrize

du är allt för mig anton <3

2009-11-07 @ 16:17:08
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0