jag saknar dig anton,♥

ja, för det första så va den en natt utan älskling,
som jag inte alls tycker om, jag älskar dig så
mycket, och inte vill vara utan din närhet om nätterna.

Sov som sagt hos anne inatt, och vi gick upp vid halv 6,
mycket stress, och sen va inte mitt förbannade löshår tortt,
så blev att jag fick föna det, så ser ut som fan i mitt hår idag,
bilder kommer senare, ;)

Men sitter nu i skolan och inte gör ett piss, för ska inte göra samma sak
som dom andra, men blir att stanna kvar i skolan sen och fixa min svenska A,
och så slutar senare, en alla andra, alla slutar vid 11, men inte jag.
Men det bästa va nu att Malin också ska stanna kvar så blir inte själv, hihi!

Senare ska jag ta bussen till Ålem, så sa älskling hämta mig där så
ska vi ha myyyyyyys hemma hos honom för ha saknat honom så mycket!
Kan inte ens vara utan honom 1 dag innan jag saknar ihjäl mig. ♥

Om en timme slutar vi i alla fall denna lektionen, ucha.
Tycker inte alls om denna lektionen.


puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0