Design, bläääääääääää.!

Jag är sjukt trött på min design....
VILL BARA BYTA!!!


Men i alla fall så gick jag upp idag vid halv 7,
och fixade mig jätte slarvigt, & sen tog en
varm kopp te, så GOTT! :) det gillar jag.

Efter det blev det åka till bussen, och jag fick byta både
i  ålem & i b-måla, i blåma fick jag vänta i 20 minuter,
jag höll på att dö så kallt . . .

Det va super kul idag hos mamms, jag fick klippa idag
nu för första gången, och det va hur kul som helst,
jag älskar det!

Blev att jag tog kvart i 2 bussen hem till pappa, så sitter här nu.
Och ska hoppa in i duschen, sen ta bussen vid halv 5.

Imon börjar jag vid halv 11, så FÖRBANNAT skönt,
Sen ska jag & mamms på möte med skolan också, :(

Mer uppdatering kommer sen, för måste packa.
För bussen går som sagt vid halv 5, så stressigt!

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0