awwwwwwwwwwwww, baby'

SORRY!

Som sagt mamma hade inget internet hemma hos blev ingen uppdatering då, ;)
Men nu är det i full gång igen, haha,  praktiken igår va verkligen as rolig,
jag tycker verkligen om min praktikplats as nöjd!

Men igår kväll blev det att va med rockneby ' folket,
och va vid rinken, va as kul tills det började
spö regna, blev att man va hemma vid halv 1
eller något, snacka om tidigt, hihi,
Har masa bilder sen igår,  ;)
Men kameran va helt fuck up så blev skit dåliga!
Men dom kommer.


Kom nyss hem till anton ifrån DAN som fyller 20år,
så blev köttfärspaj och massa god saker, jätte trevligt.
Sitter nu här och funderar på vart jag ska dra någon stans,
Mackan,?  Amanda,? eller FOLKAN,?   

Vet inte vart jag ska dra, så har paaaanik. ;) 

Föresten så räddade DAN min dag idag,
för jag tappade en nagel igår, min tum nagel,
och fattar inte varför, gjorde dom nya hos mamma,
men helt cp, sen hade ingen lim, så fick gå utan någon
tum nagel till DAN, men han hade lim så han räddade kvällen, ;)
TAAAAAAAACK!


  
Patrize Andersson 14 November - 2009


Imorgon har jag varit 18år i en månad, ;)






Avslutar en bild på världens finaste pojkvän,
jag älskar dig så otroligt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0