You are all for me,'



Foto: Patrize Andersson  5juni - 2oo9.
( Precis nyvaken (a), och mitt älskade hårspänne, 
det är det bästa jag vet när man går upp att ta det
och sätta upp sitt hår, och inte noga med det är det SNYGGT!  
& jag ääääääääääälskar att leka
med min älskade brors cam och flumma mig, haha. )

Det är undebart att vi är lediga idag, och det mest efterlängtade är 
att jag ska till tyyyyyyyyyyyskland idag med kära Marcus, :')

Igår va det en slapp dag men väldigt rolig, jag åkte till skolan och kom in vid 12.00
och kunde åka hem vid 13.00, så en timme i skolan, mycket onördigt. 
Men sen blev det till muckis, och så bjöd jag honom på pizza i mönsterås. 
Mycket trevligt, för det va länge sedan jag och min bror gjorde något, så det blev sen
hem till honom och där satt han och jag och flummades med camen som vanligt och skarttade
och hade skojj, sen spelade vi in en film och den LA den jävlen ut på Youtube. 
Visst filmen va skit rolig att se sen, jag kunde bara se den om och om igen och skratta hela tiden. HAHA!
Sen höll jag på att döda honom, så han tog bort den, puuuuuust, haha! 

Sen fick vi bara ett flipp att vi skulle åka in till kalmar, så vi tog 16.05
bussen in, (skulle ändå hämta min väska) . 
Så blev det lite handlandet, mycket nöjd med alla köpen! : )
Sen hälsade vi på sthål och så, jätte trevligt va verkligen ett tag
sen man såg honom och så. 
Efter det så tog vi tåg mot Blomstermåla och senare buss där ifrån & hem. 

Senare när jag hade precis kommit hit till nettan och dom så ringer min
älskade MUPP, malin andersson, och pratar, så vi gjorde en massa
hennes pojk va snäll, men han fick bensinpengar så jag kunde hämta mina
saker i Fliseryd, och sen drack vi och hade skit skojj, vi åkte ut till oknö senare,
och satt oss där, FYFAN vilken trevlig/undebar kväll, malin du gör mig alltid så glad. <3

Nu skriker magen efter mat, så får gå ner och se vad det blir. .

Mera uppdateringar kommer förhoppningsvis senare. :'D


Kommentarer
Postat av: VEM F-N tror du

Blir så föbannad på detta....... lugn nu ja ja e lugn NU för nu e min trizz hos mej. Trizz....lova att du säger till mej vart du ska.LOVA.....NU......skulle du tycka det va kul att få veta att jag e nån stans som inte du vet???tycker du det,så tycker jag dete sjukt....Har sagt tillochmed min lilla mams att hon ska meddela MEJ....SÅ ::::JAG VILL VETA VAD DU >GÖR OCH SKA KOMMA ATT GÖA

2009-06-06 @ 00:28:37
Postat av: Anonym

<3<3

2009-06-07 @ 14:29:16
Postat av: Anonym

Patrize älskling, jag saknar dig<3

2009-06-07 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0