Jag vill åka iväg nu,'



Jag har bara gått och tänkt hela dagen och kvällen,
på att vi ska åka utomland, (men det blir nog en gång till SJÄLV med min pojk)
och jag vet att jag inte kommer inte sova något inatt, kommer bara ligga
vaken hela natten. Fundera och börja packa vad man ska ha med sig,
och själv denna gången med, haha : )
& denna gången ska jag ta med en kamera som funkar och ska bli en massa
undebara kort, och mycket kläder och MYCCCCCKET av allt.

Har gjort hela huset fint här idag och sen varit ute och sprungit,
ända upp till Finsjö och vänt, blir en runda imon också.
Känner mig stot efter denna dagen gjort  mycket.
Sen när papps kom hem så fixade vi lite i mitt rum
med att sätta upp lite saker och så blev jätte mys.
Varit en undebar och trevlig dag med min papps idag också, :D
Blir att man tömmer kärran imon och så om man orkar och så.

Lite bilder tycker jag inte det sitter fel med också .





Uppdatering kommer i morgon . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0