Det är verkligen sommar,'

Skolan idag, gjorde provet känndes hur bra som helst,
hoppas bara att man blir Godkänd som sagt, :)
Sen slutade man efter den då va kl. 9.oo,
Det blev att jag och Malin drog in till stan och
kollade där, lite. Jag kunde inte låta bli att köpa
ett par shorts, skit  n ö j d  med köpte, plus att dom är riktigt snygga.
Hittade också vad jag ska ha på skolavslutingen också,
har mycket beslutsånget anngående det, hittade mycket fint.

Sen blev det bussen hem, så man fick vänta i mönsterås i 45 minuter,
så jag passade på att hälsa på Mucken & dom. Sen blev det att man tog
bussen vid 13.10 hem mot Fliseryd, så sen la man direkt sig i solen.
mycket solande, älskar solen, Meeeeeeen idag är det JÄVLIGT varmt,
men det är bara att  prässa , haha.
Snart kommer pappa hem så man kan laga något gott tillsammans,
är sugen på kroppkakor, mumsfillibabba.   : ')

Sen så blir det till kära hästen . .

Det blev fotografering idag också i solen.
Vissa blev bra, vissa blev mindre bra.
Har 7 bilder, blir att jag lägger upp alla.
För nästa vecka ska dom ha datorerna och jag
måste verkligen fixa ett minneskort så jag kan ladda
över allt innan jag får panik, jag vill ha alla bilder och musik.


Bilderna sen fotograferingen i solskenet.
















Det blev allt många bilder,  & nu får det inte bli på ett tag,  :' )
Synd jossa.  hahah. Och sen blev det samma tröja som innan på korten
på springbreak på grund av att Jossa tycket om den, och hon visste inte
vad hon skulle välja i min gaderop, haha. :'D

Mer uppdatering kommer . . .


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det finns ingen vackrare tjej en dig patrize,

otroligt fina bilder. :DD

2009-06-01 @ 21:30:33
Postat av: jenni

jag har en likadan, and i love it :D!

2009-06-01 @ 23:19:05
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är sjukt snygg. (:

2009-06-02 @ 14:21:25
Postat av: Jenny T

Är det ditt rediga hår? : )

och jätte fina bilder.

2009-06-02 @ 14:37:56
Postat av: Josephine

Patrize du är otroligt snygg. :))

2009-06-02 @ 14:45:44
Postat av: Roooooobin

SNYGG, <:

2009-06-02 @ 14:48:11
Postat av: Anonym

Du har jämt så fina kläder & sen så snygg i håret, :)

2009-06-02 @ 14:50:20
Postat av: Jossa förfannn

Men ojojoj patriiiiiize har fått kommenatrer

för dom fina bilderna JAG tog, :) haha.

Jag är sjukt nöjd med dom, och min lärare tycket det va jätte fina bilder också.

Nästa gång blir imon snygging . :D:D

2009-06-02 @ 14:56:44
Postat av: Maja

Så fin

2009-06-02 @ 15:34:51
Postat av: Linna

Det är sjuuuuuuuuuuukt så snygg du är patrizeeeeeeeee!!!! :D <3

2009-06-02 @ 21:19:14
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0