Kollar på film..

God morgon/God middag..

Har precis varit och ätigt frukost
och sen vikt all tvätt jag hade..

Sen nu är det bara att vänta på mammsen
för vi kunde ut & gå tillsammans nu snart.
Det blir toppen. 4-5km nu & sen ikväll vid 6-7
så ska jag och Johanna ut och gå tillsammans ,
så det blir ju lätt 4km där också.  UNDABART!
Det är ju också solsken.

Senare vid halv 4 blir det att åka till älskling
om inte tidigare, ska ju måla hans bil idag också..

Imon blir det skolan för min del, sen resten av veckan
är vi lediga, f*n vad gutt!
Men sen blir det att dra till jobbet imon också..


Men nu medans mamma vilar sig så ska jag stänga på en film..

KOLLA IN MIN STATISTIK! !
Igår 900 besökare
.
Det går topppppppppppppen.




















                                                                                             Jag älskar dig lillasyster.



Vi hörs senare..

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca andersson

älskar dig också sis <3

2010-05-12 @ 20:38:55
URL: http://rebeccaanderssoncc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0