U P P D A T E R I N G,!

Jag, har verkligen ingen lust med att blogga faktis, tycker det är så sjukt tråkigt!
Finns roligare saker för sig, (haha) .
Men det har hänt mycket nu under dom senaste månaderna,
både bra & dåligt!

OCH....
Skolan har börjat, som jag verkligen HATAR!
SUCK!

Men jag hoppas ändå att det funkar och att det går bra! ;)
Jullovet va toppen, så himla bra för va en viss del
bara med lina, & nyåret va skit bra hemma hos lina,
och sen i stan blev det som sagt bara skit,
men jag har nog bloggat om det redan,
har lagt ut massa bilder på det! ;)

Förra veckan fick jag mitt fina nya löshår av
mammsen, tack så jätte mycket!
Men sen va det mörkare en mitt hår,
så la i silverschamop i både mitt och löshåret!
OCH TJENARE!
Det blev lila. :/


Inte jag på bild, lånad av googel!
Men så lila som hon är , är jag nästan
över hela håret!


Och idag så blev det skolan med min
25kg väska som vanligt, HAHA!
Men efter vi hade slutat så blev
det att Eminababe och jag drog in till stan
med min väska + att jag gick i klackskor!
Det va lyckat, haha.
men efter det så drog vi och emina skulle äte på
donken för hon va ju sååååå sugen på hamburgare sa hon!
Tror ni inte man blev sugen då?
Så det blev 2 cheeseburgare och vatten! ;)
Sjukt kul dag med Emina, iaf den stunden som varade,<3


Här är en JÄTTE söt bild på mig när
vi är på donken idag haha, ;)
(flum bild + oseriös.)

& ni ser ju mitt hår där nu,
helt lila, hahahahahah.




Designen ska jag verkligen ändra på,
jag & jag? ;o
JAG KAN JU INTE!

puss©




Kommentarer
Postat av: Anonym

wihuuu :D <3

2010-01-19 @ 15:58:25
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0