tacos & vin = UNDEBART!

Hejsan'
-
vad gör ni för något idag då?

Kom nyss till mammsen, och är helt slut,
har bara ätit 2st mackor idag, och har fullständigt
ont i huvudet vill bara lägga mig under täcket och skrika,
så ont har jag i huvudet,
Men ska hoppa in i duschen och kolla fall det hjälper något.
Och sen blir det nog lite popcorn,
(som jag älskar)

Jag längter verkligen efter morgon dagen, för hoppas
det blir en kväll med charlie, för han kommer hem!
Så blir tacos och vin!
&
Sen längtar jag otroligt mycket tills på lördag,
för då blir det en kväll i Fliseryd med
mycket folk.
Dricka, grilla, brändboll,skidåkning,
och vara med lillasyster och henns pojkvän robin!
Sen kanske Blomqvvistarn ska vara med också.

Jag hoppas att denna helgen blir toppen. :))

Och vad ska ni göra i helgen då?  :)


Och imon är det min sista praktik hos min
mamms, och jag hatar det,
för vill vara hos min mamms varje fredag!

puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0