Super bra'

Har inte så mycket att förklara om dagen förutom att jag har haft så ont i magen så jag kunde ha dött!

Gårdagen va helt undebar, så "romantiskt" det blev mycket god mat & bio.
Vi beställde in vitlöksbröd och sen fläskfilé, potatisgratäng med bearnaisesås,
fick jag, och han tog god pasta med fläskfilé & kyckling och också vitlöksbröd.
Det va så undebart gott, jag är verkligen jätte nöjd med dagen igår. :)
Den blev det ett kaffe på det.

Senare när vi skulle åka och hämta ut biljetterna va det nog kö ända till hissen. *suck!
Men filmen va verkligen hur bra som helst så jag rekomenderar filmen vi såg igår.
När det va slutet av filmen så satt jag och lippade som en fjolla, men det känndes verkligen
rakt in i hjärtat det som hände på filmen, jag älskde i alla fall den.
TACK så jätte mycket för kvällen!<3


©

©

Jag älskar resturangen, den bästa i hela kalmar län i alla fall!
L  Ä  T  T,  !

puss©


Kommentarer
Postat av: Dan Banan

Men vad var det för restaurang? Jag kan ju iaf utesluta Donken o BK...Tell me sister :P

2010-01-22 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0