sov dax

Har varit och tagit ett bloss & sen nu har jag precis gott ur duschen,
det bästa någon har uppfunigt  är dusch & varmvatten ;)

Men imon blir det att jag ska klippa mig +
att fixa dem efterlängtade naglarna, :)
Så det kommer ju nu bli avklarat, så himla glad jag blir!







Sen nu nästa vecka börjas hård träning med mamma,
så jag allt får bort 30kg, det är verkligen en mål jag har!
Som sagt nu är det slut med all fet onödig mat + öl!
Jag älskar ju verkligen öl, :( men får ta och dricka vin
i stället då när jag ska festa, eftersom det är de som det är minst kalorier i .




Det godaste vinet är ju såklart "Black Tower" :)
 
 

 




Jag får verkligen en sån panik, för det finns för mycket för mig att göra imon, ;)
Jag vet inte redigt vart jag ska vara och med vilka jag ska vara med!


OCH JAG ÄR SÅ GLAD fÖR MIN STATESTIK BARA HÖJS OCH HÖJS! :>

ska sova nu, vi hörs imon.
puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0