SNABBA CASH :))

Tjenare min älsklingar ;)

Kom nyss hem till honom, och ska nu börja sminka om mig och hoppa in i duschen,
för ikväll ska vi på bio och äta på resturang.
Vi har nu bokat biljetter till "Snabba Cash" 
hela 2 timmar & 4 minuter och börjar vi kvart över 9.
Kommer nog vara hemma vid midnatt så uppdatering
kommer nog imorgon + bilder för kvällen :)

Jag hoppas verkligen kvällen blir toppen ;)






Förutom det så satt jag kvar i skolan till 4 liksom,
helt själv eftersom alla andra drog.
Så passade på att plugga på det jätte stora provet
jag har imon! "suck".
Men måste verkligen plugga mera,
för kan inte ett skit, och det känns förjävligt.
Men hoppas att det går bra för mig i alla fall.


Och idag när jag ska kliva på en buss där det står "162 Mönsterås"
så frågar busschauffören vart jag ska, och jag bara:

patrize: till kåremo, vadå?
busschauffören: men denna bussen går igenom ikea, så du kommer vara där senare.
patrize: aha, men det gör inget för mig.
busschauffören: jo det gör det, för det går ju igenom ikea.
patrize: MEN nej, för denna bussen går ju ändå förbi KÅREMO liksom.
busschauffören: det kommer en "161:a" så ta den i stället!
patrize:så du menar att jag ska kliva ur bussen & inte åka med här??
busschauffören: ja!
patrize: (mycket grova ord kom ur munnen)


Jag fick stå där med min 40kg väska och vända och ta den andra
bussen, är han helt störd i huvudet eller!
Han är ju förfan inte med vad jag ska åka för buss!
SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET!

Snacka om att jag svor åt honom när jag klev av bussen!
ÅÅÅÅHE FÖRBANNADE JÄVEL!





Men nu måste jag dra,
hörs sen !

puss©


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha SHIT !!! vilken jävla busschaufför!! han kan ju fan inte säga att du måste ta den andra när han ändå åker til kåremo xD !! puss gullllet <3

2010-01-21 @ 21:22:46
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0