Hemma nu!!

Hemma hos mamma nu, sitter och är döda hungrig på ett ungefär,
faktis så va det mycket trevligt hemma hos pappa eftersom
jag inte varit hemma hos honom på drygt 2-4månader.
Men mycket skratt blev det, & jätte kul att min älskade syster kom
och hennes pojkvän robin ;)  Vi gjortde pasta & falukorv, så himla gott!
Har packat kläder också och nu tagit med mig till mamma,
men vafan det är över 3 kassar jag tog hem till mamma och det är inte ens hälften!

Träffade också min söta lillebror också, han va jätte glad att se mig, ;)


Lillasyster, Lillebror & Jag.

Fan vad jag älskar er,
ni är verkligen finast'
TACK för ni finns
mina stjänor!



OCH SOM SAGT,
( fan vilket tjat det är om min jävla design)
-
Men den blev piss dålig nu eftersom hela
min 'kodmal' och allt annat ve helt cp!
Så tack Emina att du hjälpte mig lite iaf,
men sen nu min header helt fuck up,
det är miljoner pixlar över hela den!
JÄTTE SNYGGT VERKLIGEN ELLER INTE!
Jag blir så trött på den!


puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0