Finds mass eroticism to you.

Tycket det var en kul grej,
för har skit tråkigt nu, så
snodde den ifrån jenni!

Dig för omkring ett år sedan


Dig och en vän för omkring ett år sedan


(Tilda & Jag)


En dag du minns

 
 
 
 
 

  
 

- Malmö med tjejorna
- Ljungnäs
- Malmö
- När 'mogge' kom hem,
& va såhära liten.
- Midsommar
- Shopping med mamms & becc för 4år sen.
- Slutar 9:an skriker SUCK!
- Stockholm med mamma & becc, 2008.
- Fick utomlandsresan
- Gjorde fläter på mallorca,
(trodde jag skulle bli flint så ont gjorde det.)
- Invingning av salongen ( älskade mormor)
- Älskling, Marcus och jag i tyskland,
( anton på bild )
- SEMESTERRACEN 2008&2009
- NYÅR MED MINA BABES<3



En bild som väcker känslor


(Precis när jag träffade anton, och åkte a-tarktor
& gjorde en massa roliga saker.)


En plats du saknar


(Mallorca med älskling)

Någon du litar på till 100%


(linna älskling<3)


Någon du älskar


(mamma & lillasyster)

Någon du vill träffa


(älskade kusin ida)

Något du vill ha


(utomlands resa)

Något som får dig börja gråta


( min älskade dixie)


Något som är viktigt för dig

 
(min mamms)


En bild på dig nyligen

 
(en patrize :). )

När du är lyckligast


(tillsammans med dig är det som jag trivs bäst älskling)


Den du senast fick sms av


(linna älskling<3)


Någon du alltid har roligt med


(my babe and me)

Den sista bilden i dina mottagna filer


(HAHAHA min älskade lillasyster)


puss©

Kommentarer
Postat av: linnaä'

hihihih awi. babe.

så himla gullig du ää

PUSS PÅ DIG .

<3

2010-01-04 @ 14:04:00
URL: http://rockerkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3

2010-01-18 @ 21:53:22
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0