Är det ett måste, så är det ett måste!

Fixa mina naglar!


Köpa kläder till mängder! (stan med syster på fredag)


Fundera ut vart jag ska ha ALLA mina kläder någon stans?!?!


Flytta hemifrån tillsammans med honom!


Fixa "hans" rum!


Banta i stora mängder!


Fundera om jag ska vara svarthårig eller blond? varför inte choklad brun?


Ta ett hål till i tungan, (så jag har två stycken)!


Tatuera mig, ;) !


Fixa min blogg design TOPPEN så jag inte behöver tjata om den hela tiden!


Förlova mig, ?!?!?!?!?!?!?!


Byta efternamn!


Ge gärnet i skolan!


Bestämma att jag ska lägga mig senast 11 varje dag (när man går i skolan)!


Att bli vän med över 1000st på facebook, för att ska slå pappas rekord + min lillasyster!



Att det SKA bli sommar!


Få ett bra sommarjobb!




Finns mycket mycket mera,  men orkar inte skriva ner allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0