1år & 11 månader, ♥

& jag älskar dig mer & mera för varje dag, hoppas det löser sig älskling!


Tjenare alla söta läsare ;)

Gick upp idag vid 9 och  hoppade in i duschen  och började fixa mig,
bild på dagen outfit kommer, ;) rosa tunika idag, den är sjukt söt,
som en sommar kläning ungefär & en söt tofs på huvudet.
 Har  Men sitter nu här färdig och ska
ta tåget till kalmar 10.43, sen blir det en lunch med söta Emina.
Sen börjar skolan kvart över 12. Sista gången vi har sovmorgon nu
i skolan, jag tror!  För vi får nytt schema nästa vecka! :(

Idag blir det bio och resturang, och massa mysigt!
För det är vi allt värda! 

Tänk om en hel månad så är det 2år mellan oss, exsagt!
Jag dör verkligen av lycka att ha fått leva med dig i 2 hela år!
<3



Jag hoppas verkligen min statesik blir lika bra som en gång i tiden innan ;)


hörs sen när jag kommer till skolan, :)


puss©


Kommentarer
Postat av: jonna.. :)

nej det är inte sista gången vi har sovmorgon vi har det hela denna terminen också :D <3

2010-01-20 @ 11:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0