Man ska vara glad över att ha mycket pengar.!

Blir så arg nu, hade skrivigt ett jätte lång inlägg nu,
 men sen klickades jag bort och det sparade inte!  ÅÅHE!


Men i alla fall så vakade jag och älskling vid 9, (tillsammans)
för en gång skull. haha. Blev lite frukort, och sen hållt på att
ta bort allt skräp från rummet, för det blev färdig tapetserat igår.
JÄTTE FINT, jag och älskling gjorde allt själva ;)

Blir nu att fixa sig snart och dra in till ikéa för det blev inget
igår, för antons mamms orkade inte, så det blir att älskling
och jag åker in själva. Sen får man väl kolla efter något klädesplagg också, ;) haha.
Ska köpa blondering idag också, så älskling får färga mig sen.
Blir nog ockå att sola en stund idag också ;)

Igår så blev det bada tunne med emil&johanna,
va jätte mysigt , sencblev det att dra ner till bagarn en stund,
har nog aldrig varit så tråkigt där i hela mitt liv som det va igår,
det verkligen sög! (a)
(har många roliga kort på emil sen igår också)
och dom kommer lätt upp, kanske inte alla, men 2! :))


MIN EMINA BABE FYLLER 18ÅR IDAG, ett stort grattis till dig snuttan, <3

- så det blir nog utgång ikväll med henne,
om inte det blir det en mys kväll med min
älskade pojkvän. ♥

IMON blir det skidåkning, :D:D:D:D:D:D:D

Men nu måste jag sminka mig,
vi hörs senare :)

puss©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0