Äntligen har lovet börjat!

Kom nyss precis till älsklingen.
har varit hos mig sen igår, och hade det faktis
rätt så mysigt, kollade på film med mamma och johan,
och sen idag har mamma gjort en påskrunda som vi alltid
har ungefär, as kul, haha
Va vid gösjön och grillade med Martin,
 Becc, Anton, Mamma, Jag & J! as mysigt.

Så vi kom hit untgefär vid halv 5, och ska börja
med folkracebilarna eftersom det ska göras "vagnbok"
på 5st imorgon och då är vi ju som sagt i ELMIA,
äntligen . .  Och ska senare gå på A6 och handla
en masssssssssssssssssa kläder,

Och nu har vi ju som sagt lov
och det är verkligen behövligt och
så undebart skönt!

Ikväll blir det nog bara lungt och skönt i solen,
och umgås med folket kanske (?)
eftersom vi ska till elmia imon så det blir att gå
upp tidigt! .


" jag trodde du aldrig skulle svika mig,
 men det gjorde du. vi har nu känt varandra i många år.
och kallat varandra "bästa vänner" .
 det ska bara passa dig och ske hur du vill.
men gränsen gick tills nu,
du är inget för mig längre "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0