You are my bestfriend Lina Karlsson . .


Armbandet i GULD som jag fick av lina. 

Det finns inte så vackra och fina ord för dig Lina,
jag kan inget mera säga att jag älskar dig
och du är min absoluta min bästa komapis.
Och jag hoppas vi får många fina minnen tillsammans,
du säger att du aldrig har gjort sånt för någon annan,
fatta då hur mycket det värmde när du sa det till mig.
Jag blev så glad, när du tog fram armandet blev jag helt stum,
för du behövde verkligen inte köpa mig det,
men nu är vi har lika dana, så hopps jag det är evig vänskap.
Och det inte blir att vi skiljs ifrån varandra . .
Jag har verkligen haft såna problem att få kontakt och ha
det bra med kompisar, men du kom och förändrade allt.
Det vi har tillsammans är verkligen evig vänskap tills döden
skiljer oss åt. .
 
JAGÄLSKARDIG. 


Tack så jätte mycket för kvällen igår lina,
det blev att i kollade 2 filmer,  och det blev
bland annat  ' johan falk 2 ' & 'harrys döttrar'.
Super duper bra va dom,  det blev mycket prat,
hur kul som helst och få se dig, du va ju NEGER BRUN, ;o
verkligen en peppakacka. haha '  och du va så fin & så vacker.
blev bland annat vatten och godis.

Och hoppas vi ses en liten stund ikväll också,
annas blir det att nästa helgen är vår älskling.
Och troligtvis att jag sover hos dig, tisdag-onsdag.


Du är min älskade halvsyster. '

Kommentarer
Postat av: Lina

ÅH gullegull.<3

När du skriver sånna här texter, jag vet serriöst inte vad jag ska säga.

Blir stum! Tårögd, du är älskad utav mig.

Som fan.

Och jag tar alrig av mig mitt armband..

Seriöst, jag blir så jävla lycklig av dig.

Du får mig att må bra som fan. &hoppas tvärtom med.

Släpper dig aldrig, och du kanske tycker att jag skriver samma saker hela tiden. Men jag äslakar dig. tycker om dig till tusen! Bryr mig om dig somfan.

Kommer alltid finnas där för dig.

Jag förtjänar inte en sån bra kompis som du..



&ja du är min halvsyster.

<3

JAG ÄSLAR DIG :'( <3333333333

åh<33333333333333

tack för igår med.

Hade skitmysigt.

<3

2009-10-11 @ 17:52:41
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0