Vem är mamma ?

Nu är både mamma och jag äntligen hemma,
när vi kom dit, så glodde typ hela skolan på oss,
för när jag kom till mamma så hade jag lila kläder
på mig, och det hade hon också, så det blev att båda
va två hotta lila flickor, som åkte till ryssby. haha, :DD

När vi va där, så kollade hela Rebaccas klass på mig, ;o
Fick en panik som fan, men sen blev det att dom hade
föräldrar möte, och sen kommer rebeccas lärare fram till mig
och mamma, och sa: VEM AV ER ÄR MAMMA TILL REBECCA?

Vi båda blev chockade, hahaha.
Men sen blev det att vi blev bjudna
på en smörgås som dom hade gjort
själva, sen efterrätt, va helt 'ok'.

Efter fikat, gick vi där becc bodde,
för att hämta alla min grejor, men
det KONSTIGA va , vafan är mina kläder????
har dom ben? för dom är ju TYDLIGEN INTE DÄR!
Men fick iaf min glasögon med mig och
en tröja, & 2 par skor.

Sen efter det så blev det att sätta sig i bilen och åka hem,
så kom hem typ för 15 minuter sen,
har ni tvättat bort mitt smink, och ska nu hoppa ner i sängen
för ska upp vid 6 imon, för ska åka tåååååååg imon till skolan,
som jag inte har gjort på länge, hahah.

Imon är det florist hela dagen, och jag, jonna & nadia håller
på med intiken i rom, så hoppas det blir lyckad dag imon.

Uppdatering kommer imon..

8 dagar kvar. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0