9 DAGAR KVAR,'

Idag var det en toppen dag i skolan, stannade kvar och skulle prata
 med Stina anngående olika skäl osv.
Sen så blev det att Anton hämtade mig med lastbilen utanför skolan,
snacka om att det va pinsamt, haha'
Senare så åkte han med den bilden som han hade uppe på flaket, till
skroten, så där försvann en bil av alla dom 1 000 000 000, som finns
hemma hos anton, herregud vad bilar han har liksom, ;o

Sen så va både han och jag hungriga så vi stannade vid lantmänen
och tog köttbullar och potatis och sås,  M U M S.
Det är bara för god mat där.
När vi hade ätigt upp så blev det verkligen bråttom,
till mitt tåg som jag skull med, vid 12.46.
Men som tur va denna gången hann jag med det,
när jag kommer in i tåget är det  verkligen som en
bastu, och jag är helt seriös.
Pappa stog sen och väntade på mig i Blomstermåla,
och där efter så åkte vi hem till Oppeboda,  för jag
skulle hämta mina alla grejor .
Det blev mycket.

Kom hem sen och duschade, och tvättade.
Tyvärr blev det inte så mycket pluggande
idag på körkortet, & ingen städning. :'(

Nu blir det att jag hänger upp min tvätt. 

JAG ÖNSKAR MIG EN MEGA STOR GADEROB,
TILL ALLA MINA KLÄDER & SKOR, :DD 

9 HELA DAGAR KVAR TILLS JAG ÄR 18.






Här är mina älskade stövlar som jag köpte förra vecka.  ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0