SKIT, & det är en dag kvar till jag är 18. .

Allså jag vet inte vad jag ska börja, mer en att min dag idag har varit förjävlig.
När jag kom till skolan vid klockan 10, så är jag helt själv typ, helt ensam.
För vi började som sagt vi kvart över 12, blev att jag och Erika skulle möta Angelica
vid halv 12, och sen gå till matsalen, jag fick i mig ett knäckebröd och lite sallad & en halv potatis.
Sen började lektion, och när jag kom in i klassrummet så blev det typ
helt svart farmför ögonen på mig, men jag satte mig ner, och tog upp min dator,
och skulle göra arbetsuppgifterna. Men jag mådde så grymt dåligt.
Jag blev helt svimfärdig, allt slocknade ungefär, så jag hade grym huvudvärk plus feber.
Och jag va som sagt hemma måndag & tisdag pågrund av att jag har haft feber och spytt.
Så jag sa till läraren att jag skulle åka hem , så det blev att anton hämtade mig,
och sen nu har jag försökt äta lite, så det gick. .
Så har extermt ont i huvudet, så det bli nu gå och lägga sig och glo på en film.
Och hoppas allt släpper sen . .


För vem vill va sjuk på sin födelsedag ?
INTE JAG I ALLA FALL.

Så imorgon blir det ingen skola för min del.
Blir att när anton har slutat att åka in och
köpa min undebart snygga kläning som jag
ska ha vi utgång:en på fredag,!
Och sen vidare hem till pappa, för han har
gjort plank stek till mig, MUMS. : )
Han gör världens bästa.!

Sen vidare till min mamms på kvällen.

Idag fick jag veta att nästa vecka 43 så har vi APU hela veckan,
sen HÖSTLOVVV v. 44, & sen v 45 APU, så det blir inte skola
nu för min del tills v 46. så det är riktigt skönt.
Så ska va hos min älskade mamms på APU:n. :))
Det kommer bli riktigt gutt.








Patrize Andersson 14 Oktober - 2oo9
(värdens sämsat kamera) haha '




Jag trodde verkligen det va åt helvete,
varför i helvete snackar du inte`?
Du som är så tuff, så mogen, så kaxig & har körkort. .
Men INSEST inne är du så förbannat omogen.
Du kommer aldig ha en förbannad chans om du trodde det.



Nästa vecka blir det åka till statium och köpa
min älskade jacka som jag har kollat på länge.
SJUK SNYGG, : ))
Och sen blir det nog vinter skor också. HOPPAS.

För det är ju så man blåser bort nu här i kalmar , :o
och SVIN KALLTTT! brrr.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vi måste leka nån dag gumman (:

2009-10-15 @ 10:10:58
Postat av: patrize

ja det måste vi verkligen göra :))

2009-10-15 @ 10:15:58
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0