Så undebart att det är FREDAG,'

Nu blir det att skynda sig och packa
sen blir det att pappa ska åka till
Blomstermåla och dömma, så då kör
han mig till antons mamma, så hämtar
anton mig där .
Sen blir det kankse åka och kolla på
tjejorna, eller sp blir det en massa mys med
älskling.

Imon blir det älskade LINA KARLSSON,
har verkligen längtat att träffa henne,
hon åker sen ifrån mig en vecka, jag vet.
Har sagt detta hela veckan, men vafan
hon är min BÄSTA VÄN. <3

Så hon och jag ska gå och fika på
stan och mysa tillsammans inna  hon åker.

Och sen vet jag faktis inte om antons internet har
kommit tillbaka, om det är det så blir det såklart
uppdateringar ikväll, om det inte är det så blir det
det när jag har tillgång till det.

& idag på praktiken hos mamma, har det vart hur kul
som helst, har fått perminänta igen, sen färga och schamponera.
HUR KUL SOM HELST, tack mamma för en toppen dag.
JAGÄLSKARDIG.

Här kommer lite cp bilder som jag tog idag,
för hade inget att göra, & så va jag
osminkad, och ofixat hår. haha' förjävlig. !



      
        Patrize Andersson 2 oktober - 2oo9


& denna helgen eller kanske nästa vecka blir hela min blogg ändrad.
HOPPAS på super SNYGG, EMINA som är en pingla att hjälpa mig.
Hon är allt för söt, den saken, <3

Kommentarer
Postat av: Emina

du är söt! :D <3

2009-10-02 @ 18:59:33
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0