Plugga . .



Jag har precis nyss ätigt spagetti & körtförssås.
ÅÅÅÅHE. jag bara älskar det.
Så himla gott .  :)

Så  nu blir det att gå ut och ta en canser pinne, och
sen sätta sig åter igen och plugga på körkortet.
Anton kommer nu hem om  1½ timme,  &
då blir det nervöst, till att jag ska boka halkan och det. hihi'

Jag förstår mig inte på min skolan ibland allså, om man är i en grupp
i ett arbete, och man är sjuk den dagen, ska man då strycka mig,
och sen göra så jag får göra eget?
FYFAN så förbannat sjuk, så dom menar alla som är sjuka ska få
göra ett eget arbete, jag kan liksom inte rå för att man ligger
och har spytt hela natten, och har 39' graders feber.
Vafan är det för fel på folk, och på JB?

Det är verkligen som en bomb har slagit ner i mitt huvud,
har sån extrem huvudvärk
. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0