Man klarar sig utmärkt utan drömmar. .

Det är verkligen så jävla hemskt att drömma. .
 

Jag orkar verkligen inte detta mera att hålla på att drömma
varje natt, och det är precis varje natt också.
Och jag kan verkligen inte sova om nätterna,
jag sover nog redigt i 2 timmar och det är verkligen sant.

Jag mår verkligen skit varje morgon av att
jag inte har sovit, har svettats som fan.
Mår bara allmänt skit. .

Och det jag drömmer om handlar hela tiden
om anton jonsson, och den killen är som sagt
mitt liv, så varför skulle jag inte må skit då`?
Och varje dag får jag fråga om detta är sant
jag drömmer, han kommer nog tröttna på mig,
men det är verkligen sant, Det är hur hemskt som
helst, gråter hela tiden . .

Jag vill inget annat en att bli av med den skiten,
liksom vem orkar skolan med 2 timmars sömn,
INTE JAG i alla fall, jag är helt död.
Får minst duscha 3 gånger varje dag om inte mera.
Jag svettas som sata, och inbillar mig hela
tiden om att detta är sant.

Och jag hoppas verkligen inte att allt det jag drömmer om är sant.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0