Från bil till A-traktor . .

GRATTIS BANNEZ,

ÄNTLIGEN ÄR DU ÄGARE TILL EN
A-TRAKTOR IGEN, SOM VI NYSS
VARIT OCH BESIKTAT FRÅN
BIL TILL EN FIN LITEN A-TRAKTOR!! :>

hahahahahahha.

Det va fan skit kul när snubben skulle köra
atraktorn och kolla om den gick i 30km/h,
runt hörnet när vi stog där så trodde jag
att dom skulle riva ner hela motorn,
+ att det va typ ett getplan som kom och skulle
stötta. hahahhaha höll verkligen på att dö av skratt.

Åkte med  Henke Blomqvistarn in för det finns ju som
sagt bara 2 säten i lastbilen, så hela rockneby familjen
va med på Bannez besiktning,  dan, jag, anton, bannez, henke,
& bannes as coola pappa, :)) sten cool förfan!

Så jag och anton kom nyss hem till honom,
så det blir att vi nu ska snart ut till emil & johanna
och mysa med dom, och bada jakutzzzzii och äta gott! 
det gillas verkligen extremt mycket.

Imorgon blir det upp tidigt och fixa sig,
så blir det shopping i nya modehuset för min del
med snyggingen fjatnon. . :)

Så mer uppdatering kommer nog imon efter schoppingturen. .

puss:*

Kommentarer
Postat av: bannez

de gillas;)

2009-10-29 @ 17:36:48
Postat av: patrize

det gillas JÄTTE mycket. c(:'

2009-10-29 @ 18:07:42
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0