Dödende,'

Herregud säger jag bara. . .

Jag är verkligen helt död idag.
Igår va det toppen anngående
festen på folkan, det va riktigt roligt
med fick värsta chocken när jag
såg att ungefär ALLA rocknebyare va där. haha'

I går blev det ju som sagt ingen uppdatatering
för jag hade verkligen inte tid med all stress och så.
Men jag hade det verkligen hur kul som helst i går,
och fredgas blev det bara att jag klippte och färgade anton.

Igår så åkte jag in med evis och byan till stan,
sen kom lina vid 11, så vi fikade och hade det toppen.
Hittade en snygg tröja också som jag köpte, supernöjd
men anton gillar den inte. .
Senare åkte jag hem till Anton och va helt död,
va verkligen skit trött, så sov i en timme sen så åkte vi och lämnade
Emanuel vart han skulle senare så skulle vi hämta dricka.
Men han vi skulle hämta oss va inte hemma så vi va säkert i en
timme i stan för att vänta på honom,
- MEDANS vi väntade så fick jag ett sms av älsklingslina, och
hon skrev att hon,va vid flygplatsen osv.

anton och jag åkte dit och , jag skulle säga hejdå och att
jag älskade henne, sen träffade jag hennes mormor & morfar
hur trevliga som helst, så jag vinkade av henne, och sen nästa
helg så blir det att jag vikar hem henne, så ska vi på party då.
Och sen nu idag har vi smsat, åhe så undebart hon har där nere.

Sen idag så va vi hos antons mamma, och fixade massa saker,
och fick JÄTTE god mat där. Jag verkligen älskade den.
Nu har anton och jag duschat, och han är nu påväg till rockneby
och hyra en film, imon är det skolan, och det är FOTOGRAFERING,
jag bara älskar den lektionen.

Så nu blir det myspys '




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0