UTGÅNG! :))


Bild: Sen igår den 6 November - 2009 på Palace.!

Jotack, det va skit kul igår, jag bara älskade det!
Men dagen efter så är jag död, så skriver ett kort inlägg,
för jag orkar inte skriva så mycket, hihi!
Men efter min praktik igår, så kom anton och
hämtade mig, lockade och så  på salongen.
Sen åkte hem och duschade & fixade mig.
Seare blve det tåget från B-måla till Kalmar!

PAAALAAAAAAAACE!

Ursäkta bilden, men fanns bara den!
Trodde det skulle komma fram flera eftersom,
att 'krille' tog hur många kort som helst på oss, hihi :D

& anton hämtade mig vid halv 2 inne i stan, ;)

' allt som sas igår MENADE jag verkligen'



Ikväll blir det myspys med älsklingen troligtvis
& sen stan imon eftersom det inte blev någon ikväll!

Praktiken igår va i alla fall skit kul blir nu att jag får vara hos mamma
varje fredag nu & inte hela veckor, åhe det känns inte bra!
Men ska ta tag i min skolgång nu i alla fall. :DD'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0