Trött!

ÅÅÅÅÅHE vad jag är trött. :(
jag sover drygt hela tiden!
Varför?
Jag sover ändå mer en 8 timmar
om nätterna ungefär!

Men nu i alla fall så är jag hemma hos anton,
och väntar på att han ska sluta och sen så
ska han köra mig till Blomstermåla för ska
hem till mammsen och sova hos henne i natt!
För ska som sagt praktisera hos henne imorgon,
och jag tog nyss två mackor med tornfisk på och
ett glas varm oboy, mumsigt!

Nu blir det att kolla på en film och senare packa en väska inför mammsen.
Blir nog mys med min lillasyster ikväll, hoppas att det kan bli tacos.
jag älskar det!
Det är ändå massa nyttiga grönsaker,
sen på kvällen blir det nog att mamms
och jag går ut och går!


Jag vill inget annat en att få bort min mage
& bli smal som jag va förut . . .



Så det blir andra saker nu,
ingen alkohol, inget godis och massa saker.
Men jag har hållt mig ifrån allt annat förutom alkoholen.



puss:*


Kommentarer
Postat av: Allgren

är du gravid eller va e de frågan om ? ;o <3

2009-11-12 @ 20:37:01
URL: http://josefyyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0