SVAR!



SVAR!

Du vet att jag bara älskar anonyma kommentarer,
Och anngående brunkrämen? haha jag bara börjar skratta.
Vem fan tror du att du är egentligen? för det första
så tycker JAG det är snyggt, och trivs i det.
Och det är inte din ensak om jag har det, ;)
OCH SKA DU GÅ OCH SÄGA TILL RESTEN
AV ALLA MILJONER SOM HAR BRUNKRÄM PÅ LÄPPARNA?
ahhahhahahha, jag tror jag dör av skratt!
och bete mig som 18? jodå det tycker jag att jag gör.
men inte du nu tydligen om du är 18 själv för hur
jäva mogen är du på en skala och va en anonym fitta?
stå förfan vad du säger i stället och visa hur jävla vuxen du är ditt mongo,
och du vet att jag kan spåra din SÖTA IP-ADRESS va?
hahaha. du är fan sjuk!

Och självklart vill jag ha allt i världen?!!!
VEM FAN VILL INTE DET LIKSOM?
Och jag är skit glad  för det jag får.
Men blir ärligt talat förbannad när folk har lovat!
& INTE HÅLLER DET!
och det blir nog alla ska du se.

OCH FÖR DET SISTA!!!

Min mamma & johan har kollat upp hur länge man har
FÖRSÖRJNINGSPLIKT till, och det är till man är 21.
SÅ FUCK YOU BITCH.! !

Kom förfan inte och säga något om du inte vågar och stå för vem du är din pussyyyy.! ;)

SÅ PUSS PÅ DIG OCKSÅ ÄLSKADE ANONYM! ;))


OCH DU ÄR BARA SÅ FÖRBANNAT AVIS PÅ MIIG,
FÖR JAG ÄR SNYGGARE? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0