Städa, städa'

ÄNTLIGEN, fördig med städningen.
och sen vikt ALL tvätt, åhe vad jobbigt
det är igentligen, haha.
Och känner inte alls för någon tråkig skola i mon
i alla fall, förutom fotolektionen, den är bäst! :)
Sen hängt upp all tvätt också (allt mitt) i antons klädkamare.

Varit hos mamma hela dagen hon har nu fixat
mina naglar och jag är super nöjd med dom, hihi.
Sen idag så va mamma och jag på gymmet, och
jag spran på löparbandet, tyckte det va skit kul.
Det börjar allt gå framåt i alla fall. 
JAG LÄNGTAR TILLS TISDAG, för då är det på G igen,
börjar nu varanan dag, och sen kanske det bli ökning,
ska klara 10kg nu att bli av med, så ingen alkohol, godis,
eller FET MAT, :)

Senare åkte vi ifrån högsby och till pappa för att hämta mera
av mina saker där, troligtvis blir det flytt ifrån fliseryd till högsby!
Fick åka 2 vänder, på grund av att jag glömde (moas)
 mobil som hon ska få imon!

Blir nu att laga något gott och fettsnål mat, :)
som emanuel & älskling får gotta sig med, haha.
Antons pappa är inte hemma idag, och inte imon heller.

Ska nu lägga in lite bilder & redigera dom också,
så min JÄTTE VITA läppar syns som en fjortis ju? ;) haha.

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0