puss'

Nyss ätigt tacos hos mamma, mumsigt.
Anne har varit här också en stund också,
tack för jag fick se dig, har saknat dig,
hon har varit borta ifrån mig i en vecka den saken, hihi.

Och nu är jag inne på salongen hos mamma,
och nu har mamm klippt anton, och nu ska vi färga honom lila.
SNYGGT.

OCH ANGÅENDE SÖTA ANONYM.
- du kan säga vad du vill, om du tycker
jag är en fjortis, låt mig vara det då.
Och det är inte någon förbannad
idomin osv vad du än säger,
jag vet ändå BÄST.

Älskling och jag ska sova hos mamms inatt,
blir kanske att vi ska dra till ceema.


OCH ANGÅENDE MINA INLÄGG.
så tror jag snarast att en viss del är
sant av detta, INTE ALLT.
men men. DET MESTA. 

puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0