LJUS PARTY' :)


Patrize Andersson 18 November - 2009



Sitter nu i skolan och känner att jag inte orkar att blogga,
men just nu har jag inget att göra,
så det blir ett litet inlägg i alla fall, hihi!
Men jag vet någon som måste plugga nu i alla fall ;)
Och det är då jag.!
Men min mamms ska hjälpa mig, hihi.

Ska ta bussen 15.35 till mammsen,
sen blir det ljusparty
hos mia larsen ;)
Så fort jag kommer till högsby!
Så det blir snabbt att fixa sig!  

uppdatering kommer senare
framåt kvällen, för mamma fick
tillbaka sitt internet igår. :D

puss:*


Kommentarer
Postat av: Tina Karlsson

sv: ska du säga snyggo! :D

2009-11-19 @ 14:55:41
URL: http://kendra.se
Postat av: Kuken.

Ja, idominsalva på läpparna är verkligen inne i fjortisvärlden.

Hur många lager har du där?

2009-11-21 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0