INGET VIDARE BRA!

tjatja, ;)

Detta är apsolute inget vidare bra på att blogga nu mera,
när jag kommer hem ifrån skolan så blir det oftast att
jag kollar på film och somnar, eller kollar min BDB & FACEBOOK,
sen efter det orkar jag inte att blogg , skriva en massa då, nej!

Och sen har mamma inte fått sitt internet hemma ännu,
så kan tyvärr inte blogga när jag är där nu i alla fall, ;))

Igår så hade vi fotolektion som jag alltid har på måndagar,
och jag bara älskar lektionen, det är den bästa som jag har på mitt shcema!
Och jag blev ganska nöjd med fotona som jag tog ;)




Ett projekt som jag gjorde i Photoshop.



 



















Kommentarer
Postat av: Emina

WOW! Hur gjorde du första bilden? jag vill också kunna göra så!!!! :O

2009-11-18 @ 16:31:25
URL: http://jakupovic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0