helvete'


Patrize Andersson 16 november - 2009

Ska ta mera bilder, men min kamera är snodd,
och den andra helt cp i huvudet!


ÅHE! TYVÄRR blir det ingen förbannad bio, antons fel!
Så sitter nu hemma hos honom och ska ta ur tvätten
jag körde igång och starta en ny maskin,
sen efter det tror jag att det blir att jag
tar en rask promomand ute i skogen, :)
Senare blir det att jag vill upp till mamms, för hon
ska klippa och färga anton och sen så
ska hon fixa mina naglar, hihi.
Vet inte fall det blir någon fest ikväll,
 för jag håller ju som sagt på att bantar nu!
Vill festa, men det är svårt att hålla sig ifrån, för det är ju som sagt kul!

Mamma och jag har sagt ett 'vad' till mig nu
och det är om jag väger 65kg, ( eller går ner till dit)
om inte mindre ska vi åka och handla en massa kläder till mig, :)

Igår blev det ingen resturange för mig och älskling
för det blev hyra en film och mys här hemma i stället.

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0