EN månad kvar till julafton, :DD

Idag är det exsagt en månad till julafton och jag längtar tills det blir mycket snö så man kan komma i skidbackarna :)

Men idag har vi varit lediga ifrån skolan och det älskar bara jag,
men min studijerektor rinde till min mobil och frågade var jag va
så hade totalt glömt bort att jag skulle ha ett möte med honom, haha.
Men sov till 12 idag, bara att passa på när man kan , :D

Sen så skulle jag som sagt till mamma så tidigt som möjligt
för  vi skulle till gymmet ju, och TRÄÄÄNNAA! :))
Så det blev att jag skulle ta bussen 13.55 ifrån kåremo men
sen blev det en massa bekymmer så älskling fick kör mig till
Blomstermåla, taack så jätte mycket fis.!

Tränade som satan på gymmet i alla fall,
sen så lagade mamma god mat och du
har dom för fullt att byta rum med rebecca.
Så mycket spring i trappan, hihi
Och du är bara fööööööör gullig att låsa din gaderob
eller gömma dina nycklar, kommer ändå in i den.
SÅ DÄR FICK DUUUUU!


Jag saknar min anton jätte mycket, tror faktis ändå
att jag åker hem till honom imon ändå och sover hos
honom, och kollar på BONNE söker fru, och oskyldigtdömd,
det gör alltid älskii & jag tillsammans.

Jag längtar faktis till denna helgen, för tro den blir jätte bra. <3


puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0