rött läppstift, :DD



 
Patrize Andersson 8 November - 2009

Varit en hel dag med älskling i stan & jag hittade lite kläder i alla fall,
och sen mina älskade skor som går upp till låret.
Fick ett rött läppstift av älskling också taaack.!

Men jag passar faktis lite smått i det ;)
& bilderna är inte världens seriöstaste heller,
haha. :D

Så vi kom hem för 1 timme sen,
& sen nu blir det bio snart med
Henke, Bannez :DD
ÖVERRASKNING! <3

Imorgon börjar skolan, & jag är inte alls pepp till det,
men hoppas på en rolig dag imorgon.
Va meningen att sova i Högsby i natt  så skulle angelica sova
hos mig, men tyvärr så blir det inte så. :(
Men vi sover imon gumms. <3

Mer uppdatering kommer efter bion, :)

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0